donderdag 14 februari 2013

Certificaat HBO Social Media

Hoera, ik heb het gehaald! Afgelopen maanden heb ik hard gewerkt aan de schriftelijke cursus HBO Social Media van de LOI. Een zeer leerzame cursus over professioneel gebruik van de Social Media. Eindelijk heb ik mijn certificaat binnen. Na het volgen van de tweedaagse cursus Social Media Professional van de Nationale Academie voor Media en Maatschappij twijfelde ik of ik de titel "professional" wel waard was. Nu ik deze cursus heb afgerond heb ik nog meer kennis over hoe en waarvoor Social Media ingezet kan worden. Ik ben in staat om een Social Media Strategie te schrijven voor een organisatie en weet waar ik op moet letten bij de inzet van Social Media. Inmiddels raak ik zelf steeds meer vertrouwd met het gebruik van Social Media. Vooral Twitter vind ik zeer interessant. Via Twitter ben ik op zeer veel interessante websites en blogs terecht gekomen. Eigenlijk vind ik dat iedere informatiemedewerker zich moet scholen in Social Media. Helaas zie ik dat veel collega's veel weten over boeken en zoeken op internet, maar de Social Media als een ver van mijn bedshow beschouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten