donderdag 6 juni 2013

Muziekdingen

Soms moet je een stok achter de deur hebben om dingen te doen en te voltooien. Vandaag heb ik me aangemeld voor de "11 muziekdingen" op de website www.muziekdingen.nl Uiteraard ben ik van plan deze dingen af te maken. Door me aan te melden en er verslag over te doen op mijn blog zal mijn motivatie zeker behoorlijk stijgen. Er zijn zoveel dingen die ik nog wil leren en ontdekken, maar het komt er vaak gewoon niet van. De 23 Dingen voor bibliothecarissen heb ik (heel lang geleden) ook met veel plezier gevolgd. Daar heb ik nog dagelijks profijt van. Natuurlijk, sommige dingen gebruik je zelf nooit meer, maar je weet wel dat het bestaat en kunt er soms anderen mee op weg helpen. Ik ben benieuwd, heb er zin in: Kom maar op met de

1 opmerking:

  1. Leuk dat je meedoet, Jolanda. We gaan helaas geen uitgebreide feedback geven op de open aanmeldingen, maar het is wel goed om - als je een bericht hebt geblogd - dat even te twitteren met de hashtag #muziekdingen Dan komt er wellicht iemand even langs :-)

    Succes,
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen