maandag 24 juni 2013

Muziekdingen: ding 3 Ontdek de kracht van blogs

Naar aanleiding van het artikel bij ding 3 heb ik de Hype Machine bekeken. Dit is een website die blogs bijhoudt uit verschillende landen en over verschillende genres. De focus ligt hierbij op hedendaagse, alternatieve pop en rock. Een interessante site voor de muziekliefhebber. Ook het blog van de muziekafdeling van de Bibliotheek Rotterdam vind ik zeer de moeite waard. Vlot geschreven. De artikelen gaan over zeer gevarieerde onderwerpen. Na het bekijken van "Rafelranden", het weblog van Jeroen de Boer, heb ik besloten hem te gaan volgen op Twitter. Zo kom ik de nieuwe artikelen vanzelf tegen en bepaal ik vervolgens of ik ze ga lezen of niet. Dat scheelt tijd. Het nadeel van het volgen van zo'n cursus als Muziekdingen is dat ik vervolgens ook alles wil lezen. Maar helaas heb ik daar de tijd niet voor. Dat wordt dus keuzes maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten